Dokonujemy wszelkich starań, aby do naszych klientów trafiały wysokiej jakości, satysfakcjonujące produkty. Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z transakcji, skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość na adres: sklep@specjalzpasieki.pl, a na pewno znajdziemy rozwiązanie. Jeżeli błąd leży po naszej stronie, ponosimy koszty zwrotu rzeczy.
Nasze produkty pakujemy dbając o ich bezpieczeństwo podczas transportu. Jeżeli mimo to, produkt dotarł do Ciebie uszkodzony, prosimy o spisanie protokołu szkody przy odbiorze przesyłki i niezwłoczne poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji, kontaktując się poprzez adres e-mail: sklep@specjalzpasieki.pl. Dzięki temu możliwa będzie reklamacja u przewoźnika.
Masz również możliwość zwrotu produktu bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Formularz odstąpienia od umowy możesz pobrać tutaj, lecz nie jest on niezbędny. Wystarczy, że poinformujesz nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia wysyłając wiadomość na adres: sklep@specjalzpasieki.pl. Zwracane produkty powinny być zabezpieczone przed uszkodzeniem w transporcie i wysłane na adres: Pasieka Mazurska Marek Kuźmiński, Rogóż 11, 13-124 Kozłowo, nie później niż 14 dnia od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrotu płatności wraz z kosztami dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia, innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) dokonujemy niezwłocznie po otrzymaniu przez nas produktu w takiej samej formie płatności, jaka została użyta przy pierwotnej transakcji.